loading...
ایستگاه آموزش
LeArN Station بازدید : 2042 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (2)

باسلام خدمت بازدیدکنندگان وبسایت ایستگاه آموزش

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جالب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست خواهید آورد پیشرفت بدهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگ بروید تا بتوانید پیشرفت کنید. یکی از امکانات این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند.و یا با شما بجنگند.

خب دیگه نیاز به مقدمه بیشتری نیست بریم سراغ آموزش... 

در iOS بازی در Game Center اپل ذخیره خواهد شد و در اندروید در اکانت Google Plus که نمی توان از طریق ایمیل یکسان سازی (Sync) انجام دهید ولی با استفاده از کدی که در بازی به شما داده خواهد شد می توانید اندروید و iOS مرتبط کنید. برای این عمل در دستگاه قدیمی وارد تنظیمات بازی شده و Link device را لمس کنید. اگر اکانت گیم سنتر یا گوگل شما تعریف شده باشد از قبل از شما سوال می پرسد این دستگاه قدیمی هست (Old) یا جدید‌ (New) که شما قدیمی را می زنید و یک کد برای مدت 5 دقیقه به شما می دهد. در دستگاه جدید به تنظیمات رفته و Link device زده و اینبار گزینه جدید را می زنیم و کدی که در دستگاه قدیمی داده را وارد می کنیم یا از شما بپرسد می خواهید Town Hall شماره فلان را داشته باشید یا همین سری بازی در دستگاه جدید بماند؟ شما شماره قدیمی را تایید کنید. (برای مثال در دستگاه قدیمی شماره تاون هال 7 بوده و در دستگاه جدید 5 هست و می خواهیم ادامه 7 را بازی کنیم و در صورتی که سوال پرسید می خواهید به تاون هال 7 بروید و 5 پاک شود؟ تایید می کنیم.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

طریقه انتقال اکانت در نسخه اندروید چگونه است و شرایط آن چیست؟

برای منتقل کردن اکانت از یک اکانت جیمیل به اکانت دیگر دو روش وجود دارد. روش آسان: صفر کردن بازی در دستگاه مقصد و افزودن اکانت جیمیل گوشی مبدا در تنظیمات گوشی و وارد شدن به بازی و Sign شدن با اکانت جیمیل مبدا. که در این روش ایمیل و رمز مبدا به صورت کامل به مقصد داده می شود. در روش دوم و قانونی و بدون دادن جیمیل و کمی دشوار شرایطی لازم است. یکی آنکه دستگاه مقصد بازی را تازه شروع کرده یا اگر تاون هال آن بالای 4 است باید بازی را از اول بازی کرده و یک اکانت جیمیل دیگر را برای بازی باز کند. اگر این شرط برقرار شد برای ادامه کار در گوشی مبدا وارد تنظیمات شده و Link Device را انتخاب کنید و گزینه Old Device را برگزینید. در گوشی مقصد که بازی در آن تازه شروع میشود هم به تنظیمات رفته و اولGoogle+ را انتخاب کنید و اکانت جدید گوگل خود را به آن بدهید یا اکانتی که بازی در آن ذخیره نشده یا بازی ذخیره شده در آن با تاون هال زیر 4 هست. دقت نمایید در مرحله بعدی دهکده که در آن هستید (گوشی مقصد) به کل پاک می گردد. در ادامه آن طور که در گوشی مبدا مشاهده کردید یک کد معمولا سه قسمتی و ده دقیقه وقت به شما می دهد و در گوشی مقصد به تنظیمات رفته و روی Link Device کلیک می کنید و گزینه New Device را می زنیم و اگر پرسشی مبنی بر پاک شدن و تایید آمد آن را ادامه می دهیم و کدی که در گوشی مبدا داده شده را وارد می کنیم و در آخر تایید. اگر مراحل را دقیق رفته باشید اکانت قدیمی به اکانت جدید و دستگاه جدید انتقال می یابد. حال در دستگاه قبلی ممکن است بازی دیگر اجرا نشود چون انتقال یافته. ولی این مورد به نسخه بازی که درحال انجام آن هستید و قوانین آن زمان مربوط می شود. برای داشتن بازی در هر دو دستگاه قدیم و جدید روش اول و جیمیل توصیه میشود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا در تاریخ 1394/12/27 و 9:45 دقیقه ارسال شده است

منم دقیقا همین سوال رو داشتم زنگ زدم اِف یک ،کارشناساشون راهنماییم کردن. شمارشون این بود :9099071112

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/03/30 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی عالی بود خیلی دنبال این مطلب بودم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    فعالیت ما را چگونه ارزیابی می کنید؟
    موافق با راه اندازی کانال تلگرام برای سایت هستید؟
    سئو سایت
    SEO Reports for learn-station.ir
    با ما باشید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 353
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 139
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 2,897
  • بازدید سال : 18,759
  • بازدید کلی : 1,082,610